Навчальна програма EXPO PROFI: Agrifood
КЛІКНІТЬ ТУТ, ЩОБ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ
Міжнародні виставки давно зарекомендували себе як найефективніший інструмент пошуку покупців, дослідження конкурентів та ознайомлення з останніми трендами та новинками. Звісно, розуміння як найкраще використовувати саме цей інструмент приходить з багаторічним досвідом участі.
- Як обрати найкращу виставку?
- Як мінімізувати вартість?
- Які маркетингові матеріали підходять найкраще?
- Як готувати команду?
- Як привабити покупців на стенд?
- Як оцінювати ефективність участі?
- Чи варто приймати участь в онлайн-виставках?
- Як перетворити контакти клієнтів в контракти?
Для тих, кого цікавлять відповіді на ці та багато інших питань, "Центр підтримки експорту КТПП" спільно з ДУ «Офіс з просування експорту Україні» за фінансування Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) представляє навчальний проєкт «Expo profi: Agrifood».
EXPO PROFI: Agrifood – це можливість:
- отримати знання, які дозволять вам збільшити обсяги продажів та вийти на міжнародні ринки від фахівців з міжнародної торгівлі та отримати відгук від практиків про Вашу існуючу та майбутню стратегію виходу на зовнішні ринки;
- використати досвід "Центру підтримки експорту КТПП”, який за останні 10 років організував участь понад 300 українських харчових та агрокомпаній в найбільших міжнародних виставках в ЄС, Африці та Азії;
- пройти симуляції участі у виставці та спілкування з потенційними партнерами;
- отримати фінансування на участь у виставкових заходах після проходження навчання.
Участь у проєкті є БЕЗКОШТОВНОЮ за умови підтвердження реєстрації.
ПРОГРАМА ДЛЯ ВАС, ЯКЩО:
1. Ви плануєте розпочати експортувати, або вже почали і готові продавати більше;
2. Ваше підприємство відноситься до мікро-, малих та середніх підприємств, які займаються виробництвом та переробкою:
- молока та м'яса
- овочів, фруктів та ягід
- кондитерських виробів
- аквакультури
3. Зареєстровані або маєте виробництва в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Херсонській та Черкаській областях;
4. Можете виділити кілька днів на місяць свого часу, або часу свого співробітника для отримання знань участі в живих симуляціях участі у виставках.
УЧАСНИКИ ПРОГРАМИ ДІЗНАЮТЬСЯ:
- Як обрати ринки для отримання швидких результатів;
- Що ще корисного можна отримати від участі у виставках окрім контактів потенційних покупців;
- Як отримати максимальний результат від міжнародних заходів за оптимальну вартість;
- Як перевірити партнерів перед початком співпраці;
- Як перетворити контакти клієнтів в контракти.
Випускники прогарми, які пройдуть відбір, отримають фінансування на індивідуальну участь у виставкових заходах за кордоном або в Україні.
В ПРОГРАМІ ПЕРЕДБАЧЕНО:
- 2 дні інтенсивного навчання в групах;
- Сесія зворотнього зв'язку від менторів;
- 5 тематичних вебінарів для покращення практик роботи з закордононними ринками;
- Симуляції участі у виставкових заходах та спілкування з потенційними клієнтами.