Навчальна програма EXPO PROFI: Agrifood

Навчальна програма EXPO PROFI: Agrifood

КЛІКНІТЬ ТУТ, ЩОБ ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ

 

Міжнародні виставки давно зарекомендували себе як найефективніший інструмент пошуку покупців, дослідження конкурентів та ознайомлення з останніми трендами та новинками. Звісно, розуміння як найкраще використовувати саме цей інструмент приходить з багаторічним досвідом участі. 

  1. Як обрати найкращу виставку? 
  2. Як мінімізувати вартість?
  3. Які маркетингові матеріали підходять найкраще?
  4. Як готувати команду?
  5. Як привабити покупців на стенд?
  6. Як оцінювати ефективність участі?
  7. Чи варто приймати участь в онлайн-виставках?
  8. Як перетворити контакти клієнтів в контракти?

Для тих, кого цікавлять відповіді на ці та багато інших питань, "Центр підтримки експорту КТПП" спільно з ДУ «Офіс з просування експорту Україні» за фінансування Програми USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО) представляє навчальний проєкт «Expo profi: Agrifood».

EXPO PROFI: Agrifood – це можливість:

  • отримати знання, які дозволять вам збільшити обсяги продажів та вийти на міжнародні ринки  від фахівців з міжнародної торгівлі та отримати відгук від практиків про Вашу існуючу та майбутню стратегію виходу на зовнішні ринки; 
  • використати досвід "Центру підтримки експорту КТПП”, який за останні 10 років організував участь понад 300 українських харчових та агрокомпаній в найбільших міжнародних виставках в ЄС, Африці та Азії;
  • пройти симуляції участі у виставці та спілкування з потенційними партнерами;
  • отримати фінансування на участь у виставкових заходах після проходження навчання.

Участь у проєкті є БЕЗКОШТОВНОЮ за умови підтвердження реєстрації

ПРОГРАМА ДЛЯ ВАС, ЯКЩО:

1. Ви плануєте розпочати експортувати, або вже почали і готові продавати більше;

2. Ваше підприємство відноситься до мікро-, малих та середніх підприємств, які займаються виробництвом та переробкою:

  • молока та м'яса
  • овочів, фруктів та ягід
  • кондитерських виробів
  • аквакультури

3. Зареєстровані або маєте виробництва в Дніпропетровській, Запорізькій, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Харківській, Херсонській та Черкаській областях;

4. Можете виділити кілька днів на місяць свого часу, або часу свого співробітника для отримання знань участі в живих симуляціях участі у виставках.

УЧАСНИКИ ПРОГРАМИ ДІЗНАЮТЬСЯ:

  • Як обрати ринки для отримання швидких результатів;
  • Що ще корисного можна отримати від участі у виставках окрім контактів потенційних покупців;
  • Як отримати максимальний результат від міжнародних заходів за оптимальну вартість;
  • Як перевірити партнерів перед початком співпраці;
  • Як перетворити контакти клієнтів в контракти.

Випускники прогарми, які пройдуть відбір, отримають фінансування на індивідуальну участь у виставкових заходах за кордоном або в Україні.

В ПРОГРАМІ ПЕРЕДБАЧЕНО:

  • 2 дні інтенсивного навчання в групах;
  • Сесія зворотнього зв'язку від менторів;
  • тематичних вебінарів для покращення практик роботи з закордононними ринками;
  • Симуляції участі у виставкових заходах та спілкування з потенційними клієнтами.

 

Анонси