До відома підприємств, установ, організацій!

За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, з метою підвищення якості  обслуговування громадян Пенсійним фондом України, створено веб-портал електронних  послуг – сучасний спосіб отримання інформації дистанційного обслуговування фізичних та юридичних осіб без особистого звернення до органів ПФУ. Нещодавно на порталі запрацював кабінет страхувальника.  Маючи електронну цифрову  печатку, страхувальник має можливість:

- переглянути відомості  щодо «Звіту про суми нарахованої заробітної  плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;

- переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску;

- сформувати «Довідку про трудовий та страховий стаж» (Додаток 9), та довідку за формою ОК-7 на осіб, що перебувають  у трудових відносин зі страхувальником.

Просимо Вас, з метою підвищення ефективності   обслуговування громадян, зареєструватися на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/)  та отримувати  необхідні довідки в електронному вигляді.

З повагою,

Відділ з питань охорони праці управління економіки міської ради.

Анонси