До відома підприємств, установ, організацій!
За інформацією Головного управління Пенсійного фонду України у Київській області, з метою підвищення якості обслуговування громадян Пенсійним фондом України, створено веб-портал електронних послуг – сучасний спосіб отримання інформації дистанційного обслуговування фізичних та юридичних осіб без особистого звернення до органів ПФУ. Нещодавно на порталі запрацював кабінет страхувальника. Маючи електронну цифрову печатку, страхувальник має можливість:
- переглянути відомості щодо «Звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, надбавки, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування»;
- переглянути інформацію щодо сплати єдиного соціального внеску;
- сформувати «Довідку про трудовий та страховий стаж» (Додаток 9), та довідку за формою ОК-7 на осіб, що перебувають у трудових відносин зі страхувальником.
Просимо Вас, з метою підвищення ефективності обслуговування громадян, зареєструватися на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua/) та отримувати необхідні довідки в електронному вигляді.
З повагою,
Відділ з питань охорони праці управління економіки міської ради.